Kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés - innovatív intézményekben - Projektzáró |
6. oldal / 6
A 2010/2011-es tanév kezdetével a Rózsahegyi Kálmán Kistérségi Általános Iskolában a TÁMOP 3.1.4 projekt (kompetencia alapú oktatás) bevezetése véget ért. A projekt fenntarthatósági kötelezettségének eleget téve a program folytatódik szövegértés-szövegalkotás, matematika, valamint szociális életvitel és környezeti kompetencia területen a második évfolyamon és bevezetésre kerül az első évfolyamon. A felső tagozaton a matematika kompetencia alapú oktatása folytatódik a 6. b osztályban és bevezetésre kerül az 5. b osztályban. Az életpálya építés kompetencia fejlesztés szabadidős tevékenységek során folytatódik a 6. b osztályban és bevezetésre kerül az 5. b osztályban. A szociális életvitel és környezeti kompetencia fejlesztés a tantárgyak ismeretanyagába történő beépítése folytatódik a 8. a osztályban. A pedagógusok továbbra is alkalmazzák a megismert új vagy újszerűnek tűnő oktatási módszereket. Az „Ősz" témahét, az „Advent, karácsony" háromhetet meghaladó projekt és a „Helyünk a világban" című egész tanéves szociális kompetenciát fejlesztő innovációnk ebben a tanévben is része az iskolánk éves munkatervének. Takácsné Rojik Gizella szakmai vezető
|