Lengyel barátaink Gyomaendrődön E-mail

24277729_ea6a45b9b811c35fee5987dc22934163_xlA hagyományokhoz híven idén nyáron is négy remek napot töltöttek nálunk pilznói testvériskolánk tanulói. A vendéglátók a sikeres angol alapfokú nyelvvizsgát tett gyerekek voltak, akik a májusi lengyelországi kirándulás után izgatottan várták lengyel barátaikat. Vendégeink június 28-án érkeztek meg a lengyel igazgatónő, a lengyel angol tanárnő, 7 diák és egy buszsofőr kiséretében.  Az estét a Bowling étteremben töltöttük, ahol gyorsan feloldódtak a gyerekek és hamarosan vidáman bowlingoztak, beszélgettek, természetesen angol nyelven. Képek a programokról

Másnap a hajdúszoboszlói Hungarospa strandjára látogattunk, ahol legnagyobb élményt az Aquapark csúszdái jelentették. Igen tartalmas volt ez a nap, a csúszdázás mellett sokat napoztunk, fürödtünk és nevettünk. A következő napot ... ... Gyomaendrődön töltöttük és a helyi látnivalókkal ismertettük meg vendégeinket. Délelőtt először a Tájházba látogattunk el, ahol megismerkedtünk a mézacskalácssütés rejtelmeivel. Ezután megtekintettük a Dr. Latorcai- Ujházi Aranka által Gyomaendrődnek ajándékozott babagyűjteményt a Körös-Látogatóközpontban, majd végigsétáltunk az Erzsébet ligeti lombkorona sétányon és felmásztunk a kilátóba is. A délutánt a Liget fürdőben töltöttük, este pedig a szülők által szervezett grillpartyn vettünk részt az egyik család vízparti nyaralójában, ahol a lelkes szülők sok finomsággal vártak minket. A vacsora után együtt szurkoltunk a lengyel focicsapatnak. Az utolsó nap reggele készülődéssel telt majd búcsút intettünk lengyel barátainknak.Tartalmasan telt ez a négy nap, sok új élménnyel gazdagodtak a gyerekek és remek lehetőség volt számukra, hogy gyakorolják az angol nyelvet és kipróbálják, használják az angol órákon elsajátított tudásukat.